Olemme tänne koonneet useimmiten kysyttyjä kysymyksiä Terveysmaailman tuotteista.
Miten palautan tuotteen?
- Täytä palautuslomake. Merkitse siihen omien tietojesi lisäksi WooCommerce-koodi (joka on muotoa #12345). Se löytyy sekä tilausvahvistuksesta että lähetteestä. Tuote tulee palauttaa perille saakka.
- WooCommerce-koodi tulee löytyä myös palautetusta paketista. Ilman koodia emme pysty yhdistämään palautettavaa maksusuoritusta ja pakettia.
Mistä tuotteet tulevat?
Terveysmaailman varasto on Hämeenlinnassa. Tuotteet lähetetään sieltä. Olemme tuotteiden maahantuoja. Suurin osa tuotteista tulee eurooppalaisilta toimittajalta. Monien tuotteiden tai niissä käytettävien komponenttien valmistus tapahtuu Aasiassa. Valmistajan tiedot löytyvät tuotesivuilta. Meillä on myös Suomessa valmistettuja tuotteita.
Maksaako palautus?
- Asiakkaan on maksettava toimituskustannukset päättäessään palauttaa tuotteen. Saat tarkemmat ohjeet täytettyäsi palautuslomakkeen.
- Jos tuote on viallinen, Terveysmaailma maksaa palautuksen. Täytettyäsi palautuslomakkeen, lähetämme sinulle tässä tapauksessa koodin, jota tarvitset lähettäessäsi tuotteen takaisin.
Miten palautan sängyn?
Hoitosänkyjä ei voi palauttaa itse. Toimi näin:
Täytä palautuslomake. Merkitse siihen omien tietojesi lisäksi WooCommerce-koodi. Se löytyy sekä tilausvahvistuksesta että lähetteestä. Asentajat soittavat ja sopivat kanssasi poishakemisen ajan. Asentajat purkavat sängyn. Sänkyä ei saa purkaa itse, ettei mikään mene rikki. Ostosängyn palauttaminen maksaa yhtä paljon kuin sen toimittaminen.
Vuokrasängyn palauttaminen on maksutonta.
Mikä on vuokrasängyn irtisanomisaika?
Sängyn vuokraus päättyy kalenterikuukauden vaihteeseen. Sänky tulee irtisanoa vähintään 10 vrk ennen kuun päättymistä. Jos irtisanominen tapahtuu esim. 25.3., vuokraus päättyy 30.4.
Vuokrasängyn minimivuokra-aika on 3 kk. Sängyn saa palauttaa aiemminkin, mutta minimiajan vuokramaksua ei palauteta.
Vuokrasängyn palauttaminen on maksutonta.
Voiko vuokratun sängyn lunastaa?
Kyllä se onnistuu. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@terveysmaailma.fi. Asiakaspalvelu laskee sänkypaketille lunastushinnan.
Ovatko vuokrasänky ja -patja käyttämättömiä?
- Vuokrasängyt ja -patjat toimitetaan vuokravarastostamme. Niitä on saatettu vuokrata ennenkin. Ne on desinfioitu, tarkistettu ja huollettu.
- Patjoissa on irrotettava antibakteerinen hygieniapäällinen, joka konepestään ja desinfioidaan jokaisen käytön jälkeen.
Mitä jos vuokrasänky rikkoutuu vuokra-aikana?
Vuokratuotteiden takuu on voimassa koko vuokra-ajan. Jos tuote rikkoutuu, ilmoita siitä: asiakaspalvelu@terveysmaailma.fi.
Jos rikkoutuminen johtuu tahallisesta tai tahattomasta tuotteen väärinkäyttämisestä tai huolimattomuudesta (esim. sängyn alle jää huonekalu, kun säädät sen korkeutta), maksat korjauksen ja matkakulut.
Jos tuotteen vika johtuu käyttäjän virheestä (esim. töpseli on irti seinästä), korjaajan työaika ja matkakulut maksaa vuokraaja.
Korjauskulut:
Matkakulut: 0,65 € / km (Lähtö Espoon Hannuksesta)
Työ- ja matkaveloitus: 40,16 / alkava 30 min
Mitä teen, jos olen saanut väärän tuotteen?
Palauta palautusohjeiden mukaisesti. Sinulle palautetaan sekä tuotteen että toimituksen kulut.
Mitä teen, jos saamani tuote on viallinen?
Palauta palautusohjeiden mukaisesti. Sinulle palautetaan sekä tuotteen että toimituksen kulut.
Voinko muuttaa tilaamani/vuokraamani sänkypaketin sisältöä? En tarvitse osaa X
Valitettavasti tällä hetkellä sänkypakettien sisältämiin tuotteisiin ei voi vaikuttaa vaihtamalla/lisäämällä tai poistamalla yksittäisiä tarvikkeita/osia.
Mikä on WooCommerce tilausvahvistuksessani?
Verkkokaupan tunnusta tilaukselle, kuten ”WooCommerce #12345” käytetään tarvittaessa toimitetun tilauksen tietojen tarkistamiseen jälkikäteen.
Miten palautetun tuotteet raha palautetaan minulle?
Kun tuote on palautunut varastollemme, se tarkistetaan.
Sen jälkeen Klarna maksaa palautussumman samalle maksuväylälle, mitä olet tilatessasi käyttänyt esim. Visalle tai pankkitilille. Palautus tapahtuu viiden arkipäivän sisällä siitä, kun tuote on palautunut varastollemme.
Miten voin vaihtaa tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta vanha ja tilaa uusi. Sinulle palautetaan rahat ensimmäisestä ostosta ja tilatessa toisen, maksat sen normaalisti. Huomaa, että palautus tapahtuu omalla veloituksellasi.
Onko Terveysmaailma kotimainen?
Kyllä on! Suomen Terveysmaailma Oy on 100 %:sti suomalaisten osakkeenomistajien omistama. Verotuskuntamme on Espoo.
Voiko laskun lähettää edunvalvojalle?
Kyllä voi, mutta älä silloin tee tilausta verkkokappaan, vaan lähetä tilaus: asiakaspalvelu@terveysmaailma.fi
Mitä jos tilaan tuotteita useammalle hoivakodin asukkaalle?
Lähetä silloin tilaus: asiakaspalvelu@terveysmaailma.fi. Ilmoita toimitusosoite sekä jokaisen asukkaan laskutusosoite.
Onko Terveysmaailmalla myymälää?
Meillä on esittelytila Espoon Hannuksessa. Esittelytila on auki jokaisen kuun viimeisenä perjantaina klo 13-15.30.
Esittelytilan osoite on: Hannuksenpelto 12, 02270 Espoo.
Ryhmäkäynnit esittelytilaan
Otamme mielellämme vastaan isompia ryhmiä. Voimme räätälöidä käynnin ryhmälle ja voimme sopia esimerkiksi kahvitarjoilusta. Jos haluat järjestää tutustumiskäynnin ryhmälle, ota yhteys asiakaspalvelu@terveysmaailma.fi.